VANLIGA FRÅGOR
ORDER
Samtidigt som ditt paket lämnar oss kommer vi skicka dig en leveransbekräftelse med en spårningslänk.
Det tar vanligtvis 12-24 timmar innan länken aktiveras. Har du fler frågor kan du kontakta oss eller se mer på din leveransbekräftelse.
Spårningslänk för paket skickat med Postnord
Spårningslänk för paket skickat med DHL
Då våra ordrar oftast packas inom kort - är det vanligtvis ej möjligt att göra en ändring men prova alltid att kontakta kundtjänst.
Logga in på mina sidor och klicka på ”beställningar”, där visas dina ordrar. Detta blir även en bekräftelse för att se om din order har gått igenom eller ej. Kontakta annars kundtjänst om du har några frågor gällande detta.
Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail. Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.
Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail. Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.
Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig vidare innan du lägger ytterligare en order.
LEVERANS
Våra normala leveranstider är 1-5 arbetsdagar. Beställningar lagda på helger skickas tidigast måndagen efter. Under vissa intensiva perioder kan det uppstå avvikelser.
Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig vidare. Du kan alltid betala din faktura – vi ser till att du kommer få din beställning. Du kan även kontakta Klarna direkt för att förlänga din faktura.
Idag levererar vi endast försändelser inom Sverige.
RETUR & REKLAMATION
Kontakta vår kundtjänst med information om vilken vara du önskar byta.
Vid en retur står du själv för returkostnaden.
Ett ej upphämtat paket sänds tillbaka till oss efter två veckor hos ombudet. Vi debiterar då 250 kr och returnerar resterande belopp av totalsumman.
Vi sänder inte ut retursedlar med din order av hänsyn till miljön. Vill du returnera en vara kan du läsa mer under Retur & reklamation.
MIN SIDA & INLOGGNING
Du loggar in genom att klicka på ikonen för 'Mina sidor' uppe i högra hörnet på startsidan.
Du ändrar ditt lösenord och personliga uppgifter på 'Mina sidor'. Logga in genom att klicka på ikonen för 'Mina sidor' uppe i högra hörnet.
Under rubriken Kundprofil ser du dina personliga uppgifter och kan ändra din information.
Om du har glömt ditt lösenord, klicka på ikonen för 'Mina sidor' uppe i högra hörnet, därefter klickar du på 'Glömt lösenordet?'. Du får fylla i din e-postadress och kommer att få säkerhetskod samt instruktioner om hur du ändrar till nytt lösenord skickat till din e-postadress.
Under rubriken Kundprofil ser du dina personliga uppgifter och kan ändra din information.
Om du har glömt ditt lösenord, klicka på ikonen för 'Mina sidor' uppe i högra hörnet, därefter klickar du på 'Glömt lösenordet?'. Du får fylla i din e-postadress och kommer att få säkerhetskod samt instruktioner om hur du ändrar till nytt lösenord skickat till din e-postadress.
Får du upp ett meddelande om att ditt kundnummer eller säkerhetskod ej fungerar, kontakta vår kundtjänst.